Cariere

La Titan Mar ne propunem sa oferim produse si servicii in domeniul pietrei naturale intr-o gama variata, la standarde ridicate, gata oricand sa satisfaca cele mai exigente si rafinate gusturi.

 

Pentru aceasta specialistii nostri sunt cea mai importanta resursa. Iar valorile pe care le demonstram in activitatea noastra: profesionalismul, orientarea catre client, spiritul de echipa, responsabilitatea, creativitatea si flexibilitatea ne sustin pozitia de lider incontestabil in domeniul pietrei naturale.


Daca doresti sa te alaturi si tu echipei noastre de profesionisti ca impreuna sa continuam sa scriem istoria in domeniul pietrei naturale, te invitam sa vizualizezi oportunitatile de cariera pe care le oferim si sa aplici trimitand cv-ul tau catre resurse.umane@titanmar.ro

Pozitii disponibile

CONSULTANT VANZARI

Responsabilitati:
•Dezvoltarea portofoliului de clienti la nivelul regiunii alocate (arhitecti, constructori, beneficiari persoane fizice); 
•Efectueaza activitati de vanzare materiale;
•Construirea de relatii comerciale, promovarea imaginii companiei in mediul de business local;
•Realizeaza activitatea de informare/ofertare client
•Calcularea si intocmirea ofertei comerciale pentru clientii locali, oferirea de consultanta privind folosirea materialelor, procesarea acestora in scopul dorit;
•Discutarea si negocierea ofertelor, respectand principiile de management contractual, termenii si conditiile stabilite prin politica comerciala a Titan Mar;
•Urmarirea reactiei clientului dupa primirea ofertei;
•Intocmirea de rapoarte de activitate zilnice si saptamanale de vanzari;


Cerinte:
•Studii superioare – economice, tehnice (Facultatea de Constructii reprezinta un avantaj);
•Experienta min. 3 ani in domeniul vanzarilor si/sau al constructiilor;
•Experienta in vanzare de piatra naturala, reprezinta un avantaj;
•Cunostinte operare PC (Word, Excel- nivel avansat);
•Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;
•Orientare catre client si rezultat;
•Persoana energica si flexibila; gandire pozitiva, optimism, incredere in fortele proprii.
•Limba engleza – nivel avansat;
•Disponibilitate pentru deplasari;
•Permis de conducere categoria B.

Beneficii Oferite 
•Pachet salariat motivant;
•Posibilitati de dezvoltare personala si promovare.

GRAFICIAN / SPECIALIST ONLINE

Responsabilitati:
•Procesare imagini, prelucrare layout-uri si modificare machetele publicitare dupa reguli prestabilite;
•Prelucrare imagini pentru design publicitar;
•Propunerea de concepte si idei creative pentru a indeplini necesitatile de publicitate ale companiei;
•Realizarea grafica pentru materiale publicitare - editare grafica (Photoshop, Corel);
•Redimensionarea layout-uri conform dimensiunilor necesare;
•Prelucrarea imaginilor pentru design publicitar;
•Propunere de solutii tehnice grafice pentru eventuale probleme grafice (efectuarea corectiilor si modificarilor in online);
•Generare de continut (content writer).
•Propunerea si realizarea de creatie grafica pentru materiale de promovare - catalog, brosura, flyer, afis, mapa de prezentare, bannere online (prelucrare text, imagini, machetare);
•Pregatirea pentru tipar a machetelor;
•Realizarea template-uri/layout-uri pentru campaniile de emailing;
•Realizarea fotografie iprodus si gestionarea bazei de date cu fotografii ale companiei;
•Mentinerea actualizata a site-ului;
•Mentenanta site.

Cerinte:
•Persoana creativa, pasionata de design si de creatia grafica;
•Atentie la detalii, simt estetic dezvoltat;
•Capacitate de a dezvolta concepte creative;
•Persoana organizata si ordonata;
•Experienta in comunicare vizuala si simt estetic dezvoltat;
•Cunostinte Photoshop, Corel;
•Cunostinte de baza de HTML, web design si tehnici marketing online.

Beneficii Oferite 
•Pachet salarial motivant;
•Posibilitati de dezvoltare personala si promovare.

RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII (CQ)

 

Responsabilitati:

Alegerea si aprobarea materialelor conform legislatiei romanesti in vigoare

Elaborarea documentelor calitatii in conformitate cu normele internationale si cu Planul de Calitate al firmei 

Elaborare de metode de control si teste

Elaborare de documente si protocoale necesare Cartii Constructiei

Coordoneaza si urmareste intocmirea conform contractului si proiectului de executie a Cartii Constructiei;        

Monitorizarea calitatii materiilor prime aprovizionate, pentru asigurarea trasabilitatii  calitatii/cantitatii materiilor prime aprovizionate, inclusiv a neconformitatilor aparute

Furnizarea de informatii tehnice necesare tratarii reclamatiilor calitative inregistrate in vederea   solutionarii acestora.

Intocmirea de Rapoarte tehnice, note de constatare, PV de recoltare si esantionare probe, rapoarte de inspectie.

Urmareste implementarea actiunilor corective/preventive, rapoarte de actiuni corective/preventive;

Asigura imbunatatirea continua a sistemului de calitate.

 

Cerinte

Studii superioare tehice;

Vechime: minim 3 ani ani in domeniu;

Cunostinte operare PC ( pachet MS Office / Excel);

Persoana ordonata, organizata cu abilitati de comunicare;

Limba engleza scris / vorbit nivel mediu;

Atentie concentrata si distributiva;

Capacitate de lucru in echipa;

Dorinta de evolutie profesionala si dezvoltare personala;

Capacitate foarte buna de planificare si organizare;

Seriozitate,responsabilitate,dinamism

 

Beneficii Oferite 
Pachet salarial motivant;
Posibilitati de dezvoltare personala si promovare.

SEF SANTIER

 

 

Responsabilitati:

 

  • Coordoneaza si supervizeaza activitatea in cadrul santierului desemnat;
  • Supervizarea implementarea corecte a solutiei tehnice de executie a lucrarii, pe santier;
  • Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat;
  • Pregateste si organizeaza planurile de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management si colaboratorii despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau;
  • Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect;
  • Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor proiectului;
  • Raspunde de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari;
  • Raspunde de predarea in bune conditii si de calitatea lucrarilor incredintate;
  • Raspunde de activitatea de planificare, lansare in executie si urmarire a executiei lucrarilor, in corelatie cu celelalte activitati conform cerintelor contractelor perfectate;
  • Raspunde de coordonarea activitatii tehnice si asigura documentarea si informarea tehnica, economica si de reglementare ale compartimentelor organizatiei;
  • Monitorizeaza executia din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor;
  • Supervizeaza si se asigura de respectarea din partea subantreprenorului a normelor legislative de Securitate si sanatate in munca aplicabile tarii in care se deruleaza lucrarile;
  • Se asigura de mentinerea bunelor relatii cu beneficiarul final, sub-antreprenori, autoritati locale si Titan Mar.

 

Cerinte:

 

  • Studii superioare -constructii civile;
  • Cunostinte tehnice finisaje constructii;
  • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Power Point, AUTOCAD);
  • Experienta min. 3 ani in domeniul constructiilor in coordonare activitate in santier;
  • Buna cunoastere a legislatiei aplicabile in constructii;
  • Capacitate de a lucra cu termene limita;
  • Atentie la detalii;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Abilitati de coordonare echipa;
  • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
  • Persoana energica si flexibila;
  • Capacitate de asimilare a cunostintelor tehnice.

 

 

Beneficii Oferite                             

  • Contract de munca pe durata nedeterminata;
  • Salariu motivant;
  • Tichete de masa;
  • Posibilitati de dezvoltare personala si promovare.
  •